آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
مالیات بر زمین از تجمیع ثروت در این بخش جلوگیری می‌کند - مرجع مشاوران مالیاتی ایران | آموزش مالیات | ارزش افزوده | اظهارنامه مالیاتی | مشاوره مالیاتی | مالیات
فرمول ارفاق مالیاتی برای بنگاه‌های کوچک و متوسط
۱۳۹۶/۰۷/۲۰
بی اعتمادی اداره مالیات به اظهارنامه های بازاری ها
۱۳۹۶/۰۷/۲۰

وی افزود: در بخش زمین ما زمین دولتی و غیردولتی داریم که در بخش زمین غیردولتی شاهد سوداگری هستیم و اگر ۳۰ هزار پرونده زمین خواری داریم مربوط به زمین های دولتی است چرا که صاحبان زمین های خصوصی حافظ منافع خود بوده و کسی توانایی دست درازی به زمین های آنها را ندارد.

 

مشکینی با بیان اینکه سیاستگذاری مداخله در بخش زمین شهری محسوب می شود، گفت: ما باید ببینیم به دنبال چه مداخله ای هستیم، آیا می خواهیم مداخله حداکثری داشته باشیم یا به دنبال روان سازی قیمت زمین هستیم؟

 

این استاد دانشگاه تاکید کرد: پس از انقلاب اسلامی ۱۱۰۰ شهر مولد جمهوری اسلامی هستند و سازمان های ملی زمین و مسکن متولی زمین های داخل محدوده شهر و وزارت جهاد کشاورزی متولی زمین های اطراف شهر هستند و در تعیین نوع زمین مداخله می نمایند که این امر باعث تداخل در بخش زمین شهری می شود که باید تکلیف این زمین‌ها هرچه سریع‌تر مشخص شود.

میثم بهلول بندی
میثم بهلول بندی
-بیش از ده سال سابقه کار در ادارات امور مالیاتی کشور -فارغ التحصیل دانشکده وزارت امور اقتصاد و دارایی -نویسنده،مدرس و مشاور مالیاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

سلام

× سوالی داری؟چت با واتساپ