آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
دوره جامع نخبگان(مشاوران)مالیاتی 99 - آموزش مالیات - مشاور مالیاتی - خدمات مالیاتی - مالیات

دوره جامع نخبگان(مشاوران)مالیاتی ۹۹

 

چطور به مشکلات مالیاتی خود پایان دهیم؟

اگه به دنبال این هستی که با حق و حقوق خودت در سیستم مالیاتی آشنا بشی حتما این متن رو تا انتها بخون و با من همراه باش.

مشکل اصلی صاحبان کسب و کارها و فعالان اقتصادی، همیشه این بوده که نمیتوانستند بفهمند، چطور مالیات و جرایم مالیاتی محاسبه میشه و تنها کاری که میکنند، مقایسه خودشون با همسایه ، هم صنف ، کاسب و دوست و آشنایان خودشونه :

– که اگه کمتر از اونها مالیات داده باشند خوشحال هستند (هر چند که معمولا باز هم مالیات بیشتری رو پرداخت کردند)

– و اگه بیشتر از اونها براشون مالیات تشخیص داده باشند شروع میکنند به بد و بیراه گفتن به زمین و آسمان .

از طرف دیگه دولت هم با تمرکز بیشتر برای درآمد مالیاتی بالاتر، هر روز قوانین سخت تر و پیچیده تری رو ایجاد میکنه که بتونه مالیات بیشتری رو بگیره.

تصور کنید ، همونطوری که تمامی فوت های کوزه گری کسب و کار خودتون رو میدونید ، با فوت های  کوزه گری مالیاتی و حق و حقوقتون آشنا باشید.

اونوقت هم اعتماد به نفس بالایی داری و هم میدونی چطور حق و حقوقت رو بگیری و هم اینکه مالیات و جرایم مالیاتی کمتری رو پرداخت کنی.

برای رسیدن به این مرحله لازمه که یا خودت شروع کنی به تجربه کردن و پرداخت مالیات و جرایم سنگین ،که این روش هزینه های زیادی رو برات به دنبال داره ، یا اینکه همونطور که فوت و فن کسب و کارت رو از یک آدم حرفه ای یاد گرفتی در مورد این مسئله هم از آدم های حرفه ای و متخصص در زمینه مالیات مثل مشاوران مالیاتی خبره کمک بگیری.

از سال ۱۳۷۹ که در ادارات امور مالیاتی به عنوان کمک ممیز(حسابرس)مالیاتی مشغول به کار شدم با خیلی از صاحبین کسب و کار و فعالین اقتصادی(حقیقی و حقوقی) برخورد کردم که متاسفانه حسابداران و مدیران مالی و عامل، اونها بدون اطلاع از قوانین مالیاتی نسبت به تکمیل اظهارنامه ها ی مالیاتی اقدام میکردن و چه مشکلات بزرگی برای اونها ایجاد میکردن و در مواجهه با سیستم مالیاتی از کمترین حق و حقوق خودشون هم مطلع نبودن.

الان هم که درحدود یک دهه است که کار مشاوره مالیاتی انجام میدم، می بینم کسانی رو که باز هم با حق و حقوق خودشون آشنا نیستن و کارمندان ادارات امور مالیاتی هر کاری که دلشون بخواد یا نخواد رو انجام میدن.

دوست دارم یک داستانی رو براتون تعریف کنم از یکی از شرکت های تولیدی که مدیرعامل اون مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف رو داشت :

شرکت مربوطه درخواست تسهیلات بانکی از بانک تجارت ،برای یک پروژه پیمان بزرگ تاسیسات گرمایشی و سرمایشی با وزارت صنعت معدن و تجارت را داشت.

زمانی که بانک از واحد مالیاتی مربوطه استعلام گواهی تبصره ماده ۱۸۶ ق.م.م رو گرفته بود، در هر بار مراجعه مدیر عامل این شرکت تولیدی به واحد مالیاتی برای اخذ جواب ، قبض مالیات علی الحساب رو برای ایشان صادر میکردند و به ایشان اعلام میکردند پرداخت کن و چند روز دیگه بیا ، این پروسه چندین بار تکرار میشه تا اینکه مهندس با بنده تماس میگیرن و کلافه و خسته و ناتوان درخواست کمک و مشاوره داشتن درباره وضعیت این گواهی .

بعد از مطالعه پرونده و صحبت ابتدایی، به اتفاق به واحد مالیاتی مراجعه کردیم و مجددا قبض مالیاتی که چاپ شده بود رو به ما تحویل دادن و بعد از اینکه کمی صحبت کردیم با ممیز و سر ممیز مربوطه و متوجه شدن که من از حق و حقوق مالیاتی کامل آشنا هستم ، دستور العمل صدور گواهی تبصره ماده ۱۸۶ رو براشون کامل توضیح دادم .

و بهشون اعلام کردم :آیا شرکت بدهی مالیاتی قطعی شده ی پرداخت نشده دارد؟ کمی تحمل کردن وبعد از کمی من و من کردن قبض مالیاتی رو پس گرفتن و در نهایت در همون روز گواهی به بانک ارسال شد.

علت این موضوع و تکرار زیاد این مسائل این هست که صاحبین کسب و کار و فعالین اقتصادی با حق و حقوق خودشون آشنا نیستن و تنها به حرف های شفاهی افراد غیر متخصص اعتماد میکنند و از مشاورین خبره در این زمینه کمک نمیگیرند.در صورتی که قانون مبنای ارتباط کاری در سیستم اداری بوده و هست .

شاید الان با خودتون بگید این حرف ها مربوط به کشورهای پیشرفته هست نه کشور ما و اینجا همه چیز بر مبنای پارتی بازی بوده و هست ولی دوست من همیشه یادت باشه حتی اگه کسی بخواد برات از طریق رابطه هم مشکلت رو حل کنه تو دقیقا بدون حق و حقوقت چیه ؟ تا بی دلیل منتی بر تو گذاشته نشه و اصلا بفهمی که آیا واقعا کمکی به تو کرده یا نکرده؟

برای اینکه موضوع برای تو کامل روشن بشه یک مثال میزنم :فرض کنید مالیات واقعی که شما باید طبق قانون پرداخت کنید ۱۰ ریال باشه و حال آنکه ممیز مالیاتی اعلام میکند ۱۵ ریال باید پرداخت کنید و بعد از پیدا کردن آشنا و …در نهایت با منت و باج باید ۱۲ ریال پرداخت می کنید. در صورتی که اگر با حق و حقوق خودتون آشنا بودین ، تنها می بایست ۱۰ ریال را پرداخت نمایید.

قطعا داشتن مشاور مالیاتی خبره ، برای فعالین اقتصادی و صاحبین کسب و کارهای کوچک و متوسط کاری بسیار هزینه بر و غیر ممکنه. و از طرفی، داشتن مشاور مالیاتی خبره لازم و واجبه.

به همین دلیل ،تیم آموزشی ما درمرجع مشاوران مالیاتی ایران (با داشتن متخصصین رشته حسابداری مالیاتی از دانشکده وزارت امور اقتصاد و دارایی و تجربه عملی در ادارات بزرگ امور مالیاتی تهران و شهرستان های کشور به عنوان حسابرسان مالیاتی وتجربه عملی مشاوره مالیاتی به فعالین اقتصادی متعدد در سراسر کشور )با برگزاری جلسات متعدد با فعالین اقتصادی ، به اتفاق آرا ،راه حل این مشکل بزرگ(عدم آشنایی ۹۹%صاحبین کسب و کار و فعالین اقتصادی با حق و حقوق مالیاتی خود )را آموزش کاربردی و به روز ، صفر تا صد مسائل مالیاتی به مدیران و حسابداران بنگاه های اقتصادی دانستند.

دوره جامع نخبگان(مشاوران)مالیاتی ۹۹ با رویکرد تربیت مشاوران مالیاتی حرفه ای و رفع مشکلات مالیاتی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط برای مدیران مالی-حسابداران و مدیران عامل طراحی شد.

  •  


 

 

مزایای دوره جامع نخبگان مالیاتی ۹۹

 

۱-سیزده جلسه فیلم آموزشی(۱۲۰۰ دقیقه) بهمراه جزوات و کتابها(۶۰۰ صفحه) کاملا کاربردی و عملی طبق قانون اصلاحی سال ۱۳۹۵  مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده و بخشنامه ها و آیین نامه های به روز آماده شد.و از صفر تا صد مالیات را به شما آموزش می دهیم.

حسن بزرگ این دوره نسبت که کلاس های حضوری اینه که در هر زمان و مکانی، به موضوعی برخورد کردید و یا مطلبی را فراموش کردید ،می توانید مجددا فیلم ها و جزوات را مشاهده و مطالعه نمایید.

۲-پس از بحث های متعدد و بازخوردهای این دوره، تیم آموزشی ما برای بهبود بهتر این دوره، طرح استاد یار دوره جامع نخبگان مالیاتی را مطرح و فعال نمود.

در این طرح در کنار شما یکی از مشاورین خبره مرجع ، به عنوان استادیار ، از طریق تالار گفتگوی دوره پاسخگوی سوالات و ابهامات دوستان خواهد بود و شما در واقع به طور دائم مشاور مالیاتی خبره را در مجموعه خود به صورت غیر حضوری خواهید داشت و مشکلات مالیاتی بنگاه اقتصادی خود را حل خواهید کرد.

۳-شرکت کنندگان در دوره موظف هستند هر درس را مشاهده و مطالعه  نماید و تکالیف مربوط به هر درس را تکمیل و ارسال نمایند. تا امکان انتقال به درس بعد را داشته باشند.

۴-علاوه بر آن حسابدارانی که علاقه مند باشند در حوزه مشاوره مالیاتی به جمع اعضای مرجع مشاوران مالیاتی بپیوندند می توانند در آزمون آنلاین پایان دوره شرکت نمایند و در صورت اخذ نمره ۷۰ از ۱۰۰ و پس از موفقیت در مصاحبه با استاد بهلول بندی به عنوان نماینده مرجع مشاوران مالیاتی ایران معرفی میشوند.

با توجه به برگزاری این دوره از سال ۱۳۹۶ برای هزاران نفر از شرکت کنندگان ،با بررسی های انجام شده تیم نظارت آموزشی ما، %۹۷ شرکت کنندگان از این دوره رضایت کامل داشتند.

اگه بازهم نیاز به مشاوره بیشتر داری میتونی از طریق شماره تلفن ۰۹۹۰۰۹۹۴۳۳۰ با کارشناس ما تماس بگیرید.

 

مشخصات کامل دوره جامع نخبگان مالیاتی ۹۹(سیزده درس)

تعداد دروس:  ۱۳ درس

مدت دروس: بیش از ۱۲۰۰ دقیقه فیلم و بیش از ۶۰۰ صفحه مطلب آموزشی

مدرس: میثم بهلول بندی

مخاطب: مدیران شرکتها-صاحبان مشاغل- کسبه- مدیران مالی -بازاریان- حسابداران- دانشجویان

مبلغ کل سیزده جلسه: سه میلیون و نهصد هزار تومان با تخفیف ۵۰درصد مبلغ سیزده جلسه ۱ میلیون و ۹۵۰هزار تومان

مبلغ هر جلسه: ۳۰۰ هزار تومان با تخفیف ۵۰ درصد ۱۵۰هزار تومان (معادل نصف ساعت کلاس خصوصی مقطع ابتدایی)

نوع ارائه: فیلم +جزوات کامل+کتاب+تکالیف+پشتیبانی دائمی+تالار پرسش و پاسخ اختصاصی+آزمون آنلاین+گواهی نامه پایان دوره در صورت موفقیت در آزمون+شرکت در مصاحبه برای اخذ نمایندگی مرجع مشاوران مالیاتی ایران

پشتیبانی در طول دوره: توسط استاد یار و نظارت مستقیم استاد بهلول بندی


 

مدرس دوره: میثم بهلول بندی

 

۱ ) بنیانگذار اولین سامانه آنلاین آموزش و مشاوره مالیاتی در کشور(مرجع مشاوران مالیاتی ایران)

۲ ) ده سال سابقه کار در ادارات امور مالیاتی کشور

۳ ) کارشناس ارشد مالیاتی

۴ ) فارغ التحصیل دانشکده وزارت امور اقتصادی و دارایی

۵ ) ده سال سابقه مشاوره مالیاتی به اشخاص حقیقی و حقوقی

۶ ) مشاور مالیاتی بیش از ۵۰۰ شخص حقوقی و حقیقی

۷ ) نویسنده کتب تخصصی مالیاتی

۸ ) مدرس دانشگاه

۹ ) کارشناس صدا و سیما


 



 

 

در این دوره چه نکاتی آموزش داده می شود؟

 

دوره اول)شناسایی تکالیف مهم مالیاتی و نحوه  تشکیل پرونده

  • تشکیل پرونده اشخاص حقیقی
  • تشکیل پرونده اشخاص حقوقی
  • اقدامات کد اقتصادی
  • جرم مالیاتی و جرایم مالیاتی
  • طبقه بندی مشاغل در قوانین مالیاتی
  • انواع استرداد مالیاتی
  • مالیات بر درآمد مشاغل چیست
  • تقسیم بندی مالیات تکلیفی
  • تقسیم بندی مهلت های قانونی در مالیات مستقیم برای مودیان
  • نکات کاربردی متعدد دیگر
  • پاسخ به پرسشهای حاضران

در پایان این جلسه شما:

با مراحل مقدماتی اتصال اشخاص حقیقی و حقوقی به اداره امور مالیاتی به خوبی آشنا می شوید.

برای دریافت دوره اول پکیج نخبگان مالیاتی کلیک کنید.


دوره دوم)مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی

  • تکالیف و وظایف اشخاص حقوقی
  • درآمد مشمول مالیات اشخاص حقوقی
  • روش های تشخیص درآمد مشمول مالیات اشخاص حقوقی
  • نحوه رسیدگی به تسهیلات مالی و حساب تعدیلات سنواتی
  • نرخ مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی
  • مهلت زمان رسیدگی مأموران مالیاتی به پرونده های مالیاتی
  • استرداد مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی
  • معافیت مالیاتی اشخاص حقوقی

در پایان این جلسه شما:

با مالیات اشخاص حقوقی ، معافیتها ، استرداد و روش های تشخیص مالیات آشنا می شوید.

برای دریافت دوره دوم پکیج نخبگان مالیاتی کلیک کنید.


دوره سوم)مالیات بر درآمد حقوق و دستمزد

  • اشخاص مشمول مالیات بر درآمد حقوق
  • درآمد مشمول مالیات حقوق
  • معافیت های مالیاتی درآمد حقوق
  • نرخ مالیات بر درآمد حقوق
  • تکالیف مؤدیان و پرداخت کنندگان مالیات بر درآمد حقوق
  • وظایف، تکالیف و اختیارات اداره امور مالیاتی در ارتباط با مالیات بر درآمد حقوق
  • نحوه محاسبه مالیات حقوق و مزایا
  • مهلت پرداخت مالیات حقوق و مزایا
  • نحوه محاسبه مالیات در مورد سایر حقوق بگیران غیر از کارکنان

در پایان این جلسه شما:

کار با سامانه های حقوق و دستمزد را همراه با کنترل های مربوط به آن می آموزید.

برای دریافت دوره سوم پکیج نخبگان مالیاتی کلیک کنید.


 دوره چهارم)هزینه های قابل قبول و استهلاکات

  • تعریف هزینه قابل قبول
  • هزینه های غیر قابل قبول
  • فهرست هزینه های قابل قبول
  • آیین نامه ها و دستورالعمل های مرتباط با هزینه های قابل قبول
  • تفسیر و توضیح تبصره ۳ ماده ۱۴۷ قانون مالیات های مستقیم
  • تعریف هزینه استهلاک
  • مأخذ محاسبه استهلاک
  • نکات مهم و کاربردی در خصوص هزینه های قابل قبول و استهلاکات

در پایان این جلسه شما:

کاملاً دقیق و تخصصی آموزش می بینید که چگونه هزینه ها را مدیریت، ثبت و گزارش نمایید.

برای دریافت دوره  چهارم پکیج نخبگان مالیاتی کلیک کنید.


دوره پنجم)تشویقات، جرائم مالیاتی و راهکارهای بخشودگی جرائم

  • جریمه عدم تسلیم اظهارنامه های مالیاتی
  • جریمه تأخیر در پرداخت مالیات پس از سررسید
  • جریمه عدم تسلیم ترازنامه و حساب سود و زیان
  • جریمه تخلف آخرین مدیران شخص حقوقی
  • جریمه عدم تسلیم لیست حقوق
  • جریمه عدم تسلیم قراردادهای پیمانکاری
  • جرائم مربوط به ماده ۱۶۹ قانون مالیات های مستقیم
  • جریمه عدم کسر و پرداخت مالیات های تکلیفی در موعد مقرر
  • جریمه اداره وصول و اجراء
  • جرائم مالیات بر ارزش افزوده
  • تفسیر ماده ۲۰۱ قانون مالیات های مستقیم و بخشنامه مهم در مورد آن
  • آموزش چگونگی برخورداری از تشویقات مالیاتی
  • آموزش علل شمول جرائم مالیاتی و راه های جلوگیری از آن

در پایان این جلسه شما:

با همه جریمه های مالیاتی آشنا شده و نحوه بخشودگی آنها را  یاد میگیرید.

برای دریافت دوره پنجم پکیج نخبگان مالیاتی کلیک کنید.


دوره ششم)آموزش دفاعیات مالیاتی و لایحه نویسی در تمام سطوح دادرسی

  • آموزش تهیه و تنظیم لوایح دفاعیه در تمام سطوح دادرسی در هیاتهای حل اختلاف بدوی، تجدید نظر، هیات ماده  ۲۱۶ ، شورایعالی مالیاتی، هیات ماده  ۲۵۱ مکرر، دیوان عدالت اداری
  • آموزش نحوه دفاع در تمامی مراحل دادرسی مالیاتی
  • جایگاه، ساختار و تشکیلات مراجع مالیاتی
  • هیأت های حل اختلاف مالیاتی بدوی
  • ترکیب اعضای هیأت های حل اختلاف مالیاتی
  • حدود، صلاحیت و اختیارات هیأت های حل اختلاف مالیاتی
  • هیأت های حل اختلاف مالیاتی موضوع ماده ۲۱۶ قانون مالیات های مستقیم
  • شورای عالی مالیاتی، ترکیب اعضاء و نحوه رسیدگی
  • هیأت موضوع ماده ۲۵۱ مکرر قانون مالیات های مستقیم
  • دستورالعمل دادرسی مالیاتی
  • نحوه صحیح و قانونی اعتراض به برگ تشخیص
  • برگ دعوت به هیأت
  • وکیل و سایر اشخاص در حکم مؤدی مالیاتی
  • قرار
  • رأی هیأت

در پایان این جلسه شما:

اطلاعات خود را در خصوص حقوق مالیاتی مودیان افزایش می دهید.

برای دریافت دوره ششم پکیج نخبگان مالیاتی کلیک کنید.


دوره هفتم)مالیات بر ارزش افزوده

  • تعریف مالیات بر ارزش افزوده
  • کالاها و خدمات مشمول و معاف
  • تاریخ تعلق مالیات و عوارض
  • نرخ های مالیات و عوارض
  • نحوه محاسبه
  • وظایف و تکالیف قانونی مؤدیان مالیات بر ارزش افزوده
  • روش های تعیین مأخذ مشمول مالیات
  • معافیت های مالیات بر ارزش افزوده
  • سازمان مالیات بر ارزش افزوده (وظایف و اختیارات آن)
  • خدمات و کالاهای مشمول مالیات بر ارزش افزوده

در پایان این جلسه شما:

مالیات بر ارزش افزوده را هدفمند آموزش می بینید.

برای دریافت دوره هفتم پکیج نخبگان مالیاتی کلیک کنید.


دوره هشتم)نحوه عملی و تخصصی تحریر دفاتر قانونی

  • توضیح کامل آئین نامه تحریر دفاتر ( طبق آخرین اصلاحات )
  • توضیحات کامل موارد رد دفتر
  • راهکارهای قانونی در صورت بروز اشتباهات
  • آموزش کنترل و طبقه بندی حسابها

در پایان این جلسه شما:

 بدون نگرانی قادر خواهید بود دفاتر قانونی را منطبق بر آیین نامه تحریر دفاتر تحریر کنید.

برای دریافت دوره هشتم پکیج نخبگان مالیاتی کلیک کنید.


دوره نهم)ماده ۱۶۹ و ۱۶۹ مکرر

  • توضیح و تفسیر مواد ۱۶۹ و ۱۶۹ مکرر قانون مالیات های مستقیم
  • مقایسه قانون قدیم و جدید در ارتباط با این مواد
  • توضیح بخشنامه های مهم و کاربردی مرتبط با این مواد
  • آموزش فضای آنلاینصورت معاملات فصلی
  • نهایی کردن اطلاعات ثبت شده در سایت عملیات الکترونیکی مودیان
  • نحوه اصلاح گزارش صورت معاملات فصلی در سامانه سازمان امور مالیاتی
  • ترفند های سرعت بخشیدن در روند تکمیل اطلاعات حجمی گزارشات
  • آموزش لینک کردن دو سامانه گزارشات فصلی و اظهارنامه مالیات برر ارزش افزوده

در پایان این جلسه شما:

 صفر تا صد گزارش خرید و فروش فصلی از نظر اطلاعات و عملیات را آموزش خواهید دید.

برای دریافت دوره نهم پکیج نخبگان مالیاتی کلیک کنید.


 دوره دهم)اظهارنامه الکترونیکی مالیات بر عملکرد

چگونگی بررسی اظهارنامه سال قبل
• رسیدگی به روند رسیدگی و ابلاغ مالیات سال قبل
• سند افتتاحیه و نکات مهم آن در اظهارنامه
• حسابهای حادثه ساز اظهارنامه مالیاتی
• کارشناس امور مالیاتی چهمواردی را اسناد حسابداری جستجو می کند
•توضیح جداول مهم در اظهارنامه عملکرد سالیانه
• نحوه تهیه و تنظیم ترازنامه و صورت سود و زیان در اظهانرامه مالیاتی
• آموزش جدول مربوط به معافیت ها
• اصلاحات
• تعدیلات
•نحوه ارائه اظهارنامه اصلاحی

در پایان این جلسه شما:

تسلط شما بر تمامی بخش های اظهارنامه مالیاتی و اقدامات قانونی مرتبط آن به خوبی بالا می رود.

برای دریافت دوره دهم پکیج نخبگان مالیاتی کلیک کنید.


دوره یازدهم)اقدامات و نحوه عمل مؤدیان در روز رسیدگی مالیاتی

  • روز رسیدگی مالیاتی از مهم ترین روزهای واحدهای مالی و حسابداری هر کسب و کاری محسوب می شود؛ سیاست های و نحوه عمل شما در این روز به چه صورت می باشد؟
  • تمام آنچه باید در این روز رعایت شود، در این جلسه عنوان می شود.

در پایان این جلسه شما:

 به صورت کاملا عملی اقدامات لازم را می آموزید.

برای دریافت دوره یازدهم پکیج نخبگان مالیاتی کلیک کنید.


دوره دوازدهم)مالیات بر در آمد اجاره و اظهارنامه املاک

  • اشخاص مشمول مالیات بر درآمد املاک
  • نحوه محاسبات مربوط به مالیات بر درآمد اجاره
  • آموزش استهلاک گیری ماهیانه اجاره
  • نحوه ثبت سند حسابداری اجاره و مالیات آن طبق ضوابط حوزه مالیاتی
  • تشریح ماده ۵۴ مکرر و مالیات واحدهای خالی
  • نحوه محاسبه مالیات در صورتی که مالک ( موجر) شخص حقیقی باشد
  • نحوه محاسبه مالیات در صورتی که مالک ( موجر) شخص حقوقی باشد
  • انواع قراردادهای اجاره املاک
  • معافیت های مالیاتی درآمد اجاره املاک

در پایان این جلسه شما:

یاد می گیرید چگونه اظهارنامه املاک را ثبت و ارائه کنید.

برای دریافت دوره دوازدهم پکیج نخبگان مالیاتی کلیک کنید.


دوره سیزدهم )پرسش و پاسخ و رفع اشکال

  • پاسخ به پرسش های مالیاتی مرتبط با دوره
  • رسیدگی به مشکلات مالیاتی پرونده های شرکت کنندگان

برای دریافت دوره سیزدهم پکیج نخبگان مالیاتی کلیک کنید.


 


 
 

شما فکر می کنید این مبلغ هزینه است؟

به نظر ما مبلغی که بابت آموزش های صحیح و کاربردی پرداخت می گردد، “سرمایه گذاری” است نه هزینه …

آیا میدانید سالانه بیش از سه و نیم میلیون اظهارنامه مالیاتی عملکرد و یک و نیم میلیون اظهارنامه ارزش افزوده ، تسلیم ادارات امور مالیاتی کشور می شود؟

آیا میدانید که تعداد شرکتهای ثبت شده در کشور حدود یک و نیم میلیون می باشد؟

چرا با این ظرفیت شما باید به دنبال کار بگردید؟

و ما به شما خواهیم آموخت چگونه کار به دنبال شما بگردد؟

شما با سرمایه گذاری برای حضور در این دوره ارزشمند، اطلاعات و تجربیاتی ناب را دریافت خواهید کرد که نمونه آن در هیچ مرکز آموزشی یافت نمی شود. چرا که مدرس این دوره کسی است که خود دانشجوی دانشکده وزارت امور اقتصاد و دارایی در رشته حسابداری مالیاتی بوده و اساتید نامبرده تدوین کنندگان قانون مالیاتها در کشور بوده اند و ایشان در اکثر ادارات امور مالیاتی تهران به عنوان حسابرس مالیاتی ، سابقه کار مالیاتی داشته و بیش از ده سال سابقه تدریس دروس حسابداری و حسابداری مالیاتی در دانشگاههای کشور را داشته و بیش از ده سال نیز سابقه مشاوره مالیاتی برای اشخاص حقیقی و حقوقی مختلف به صورت موردی و دائمی داشته و مولف مجموعه های مختلف آموزش کاربردی مالیات برای همه بوده است.

اگر دانشجو هستید و تصمیم دارید وارد شغل حسابداری شوید، باید بدانید که آگاهی از مسائل مالیاتی جزء لاینفک کار شماست و کارفرمای شما انتظار دارد هیچ مشکل مالیاتی نداشته باشد.

اگر کمک حسابدار و یا حسابدار هستید، و خیلی مهارت کافی در امور مالیاتی ندارید و میدان اجرای فنون به شما داده نمی شود قطعاً از اهمیت تکالیف مالیاتی اطلاع دارید؛ این دوره دغدغه های مشکلات مالیاتی شما را برطرف می کند.

مدیر مالی با سابقه ای هستید و هنوز در اجرای برخی از فنون تخصصی مالیاتی دارای شک و شبهه هستید و با جستجو در ادارات هم هنوز به جواب قاطعی نرسیده اید

مدیر یک کسب و کار نوپا هستید یا یک شرکت تازه تاسیس ثبت کرده اید و فعلا بودجه ای برای استخدام یک مشاور ندارید و علاقمند به جلوگیری از اختلالات مالیاتی در مجموعه خود هستید

هنوز بطور جدی مشغول به کار نشده اید و تصمیم دارید با بالابردن اطلاعات مالیاتی در یک شرکت خیلی خوب استخدام شوید

اگر مدیر عامل و یا از اعضای هیأت مدیره هستید، این دوره به شما کمک میکند با علم بر مسائل مالیاتی، بر تیم مالی خود تسلط بیشتری داشته باشید و احتمال خطای ایشان را به حداقل برسانید.

و در کل، همه افرادی که علاقه مند به مسائل مالیاتی شرکت ها هستند و تمایل دارند روی خود سرمایه گذاری کنند

به دنبال شغل دوم پر درآمد میگردی؟

 

 
 

شما بعد از این دوره به چه نتایجی  می رسید؟

 

  1. به تنهایی و با اعتماد به نفس کامل قادر خواهید بود کلیه امور مالیاتی یک مجموعه را اجرا کنید.
  2. دیگر نگرانی در ارتباط با نحوه اجرای تکالیف مالیاتی در محیط کار خود نخواهید داشت.
  3. اجرای مسلط تکالیف مربوط به ماده ۱۶۹ مکرر
  4. اجرای مسلط مالیات بر ارزش افزوده و جلوگیری از جرایم پیش آمده از نقصان اطلاعات.
  5. تحریر بدون عیب و نقص دفاتر قانونی.
  6. حضور بدون ترس در کمیسیون حوزه مالیاتی و نگارش لایحه متناسب با مشکلات مالیاتی.
  7. تسلط بر ارائه اصولی لیست حقوق و دستمزد اداره دارایی.
  8. و….

 

با ثبت نام در دوره جامع نخبگان مالیاتی چه امکاناتی دریافت می کنید؟

 

  1. جزوات و کتاب های مربوط به هر جلسه
  2. دریافت  فیلم کامل جلسات
  3. مشاوره رایگان برای پرونده های شرکت کنندگان
  4. تشریح پرونده های واقعی مرتبط
  5. شرکت در آزمون پایان دوره به رایگان
  6. تالار گفتگوی تخصصی پرسش و پاسخ مالیاتی
  7. عضویت در مرجع مشاوران به عنوان نماینده رسمی
  8. پشتیبانی و حمایت فنی و تخصصی
  9. ارجاع پرونده های مالیاتی به نمایندگان فعال


 
×

سلام

× سوالی داری؟چت با واتساپ