آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
وزیر امور اقتصادی دارایی: متعهد به اقتصاد مقاومتی هستم/ اوراق خزانه مانع کاهش نرخ سود - مرجع مشاوران مالیاتی ایران | آموزش مالیات | ارزش افزوده | اظهارنامه مالیاتی | مشاوره مالیاتی | مالیات
سیاست مالی چیست؟
۱۳۹۶/۰۶/۰۲
گمرک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:تسهیلات ویژه برای شرکت‌های تولیدی/معافیت ۴ درصد مالیات علی‌الحساب
۱۳۹۶/۰۶/۰۲

مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز با اشاره به عمر طولانی کاری خود،‌با بیان این که در مراسمهای تودیع و معارفه زیادی شرکت کرده و اولین معارفه‌اش مربوط به سال ۶۰ است، گفت: برای تحقق اهداف اقتصادی به لحاظ گستردگی نیاز به همکاری مجلس داریم و از حالا کارت زرد جمع می‌کنیم و باید پاسخگو باشیم، البته هرچه از دوست رسد نیکوست، امیدوارم بتوانم مانند آقای طیب‌نیا کارنامه خوبی داشته باشم.

وی خود را متعهد به اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در دوره طیب‌نیا ۸ ابرپروژه طراحی شد که سعی می‌کنیم، اینها دنبال شود. ۴ محور را در مجلس عنوان کردم که برنامه‌های آن نیز تهیه شده است، امیدوارم رشد اقتصادی استمرار داشته باشد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تصریح کرد: ۹۷ درصد برنامه‌ها منطبق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده، کنار بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه در بحث برنامه‌های اقتصادی هستیم، هرچند اگر سوالی بپرسند، من باید جواب بدهم.

کرباسیان به یکی از عوامل پایین نیامدن نرخ سود پرداخت و گفت: اوراق خزانه و مشارکت که در بازار سرمایه خریدوفروش می‌شد، در سود بانکی تأثیر گذاشته بود و عملاً‌ از کاهش نرخ سود جلوگیری می‌کرد. همچنین مالیات علی‌الحساب اول سال شرکت‌های خصوصی حذف شده و راه مالیات نیز دشوار است.

وی افزود: ۱۳ پروژه اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی به وزارت اقتصاد محول شده که در مجموع با دیگر برنامه‌ها، ۳۴ برنامه است.

میثم بهلول بندی
میثم بهلول بندی
-بیش از ده سال سابقه کار در ادارات امور مالیاتی کشور -فارغ التحصیل دانشکده وزارت امور اقتصاد و دارایی -نویسنده،مدرس و مشاور مالیاتی

دیدگاه ها بسته شده است

×

سلام

× سوالی داری؟چت با واتساپ