آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
افشای جملات عجیب کریس رونالدو در دادگاه اتهام فرار مالیاتی؛ شش کلاس سواد دارم و بی‌گناهم! - مرجع مشاوران مالیاتی ایران | آموزش مالیات | ارزش افزوده | اظهارنامه مالیاتی | مشاوره مالیاتی | مالیات
دیوان عدالت اداری:بخشنامه سازمان مالیاتی در خصوص چگونگی اخذ مالیات از واحدهای تولیدی ابطال شد.
۱۳۹۶/۰۶/۲۲
حذف کامل معافیت مالیاتی از صادرات مواد خام معدنی
۱۳۹۶/۰۶/۲۲

کریس رونالدو که به واسطه اتهام فرار مالیاتی دادگاهی شده بود، با جملاتی عجیب برابر قاضی پرونده خود قرار گرفت.

نشریه پرتغال کوره ا دامانا ویدئویی را منتشر کرد که در آن ستاره پرتغالی در جلسه دادگاه خود اتهامات مالیاتی را تکذیب کرده و به بی گناهی خود تاکید دارد.

رونالدو گفت: من هرگز در انگلیس مشکلی نداشتم. زندگی من همانند یک کتاب باز است و من نمی خواهم هیچ چیز را پنهان کنم. شاید خنده دار باشد و من تمایلی به گفتن این موضوع نداشته باشم …. اما من علاقمندم دوباره به انگلیس بازگردم.

کریستیانو رونالدو با گفتن این جملات خطاب به قاضی دادگاه به بی گناهی خود در پرونده مالیاتی تاکید می کند.

در ادامه رونالدو می گوید:من بسیاری از مسائل را درک نمی کنم؛ زیرا حقیقت همیشه مشخص می شود. مشاوران همیشه حرکت از مسیر درست را به من توصیه می کنند. همیشه افراد باهوشی کنار من قرار دارند زیرا من تا کلاس ششم بیشتر نخوانده ام. اگر لازم باشد در اسپانیا مالیات بیشتری بدهم مشکلی نیست و هر چه قانون بخواهد من انجام خواهم داد. من هیچوقت موضوعی را پنهان نکرده ام و اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم، نمی دانم چرا در حال حاضر در این دادگاه حضور دارم. همه مشاوران به من گفتند که دلیلی برای سرزنش من وجود ندارد. من و خورخه مندس هیچ کدام اشتباهی مرتکب نشده ایم و اگر به چشمان من نگاه کنید می بینید که چیزی را پنهان نمی کنم و هرگز در زندگی چنین کاری را مرتکب نشده ام.

میثم بهلول بندی
میثم بهلول بندی
-بیش از ده سال سابقه کار در ادارات امور مالیاتی کشور -فارغ التحصیل دانشکده وزارت امور اقتصاد و دارایی -نویسنده،مدرس و مشاور مالیاتی

دیدگاه ها بسته شده است

×

سلام

× سوالی داری؟چت با واتساپ